Kadežabek, V. (2018). Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, V. (2018). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek V. Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
V. Kadežabek, "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750