Kadežabek, V. (2018). Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek, V. (2018). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
Kadežabek V. Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750
V. Kadežabek, "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750