prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca

Prce, Matea
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.