prikaz prve stranice dokumenta Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista

Zelić, Ivan (2016)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Zelić, I. (2016). Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, I. (2016). 'Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić I. Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

I. Zelić, "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.