Tomić, I. J. (2017). Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743
Tomić, Ivan Joshi. "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743
Tomić, Ivan Joshi. "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743
Tomić, I. J. (2017). 'Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 16.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743
Tomić IJ. Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 16.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743
I. J. Tomić, "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743