Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Odnosi s javnošću: organizacija prometa u mirovanju - primjer Zagrebparkinga

Čupić, Gordana

2016.

Diplomski rad (stručni)

Veleučilište Algebra Bernays

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:057809

Odnosi s javnošću kao multidisciplinarno područje svoj razvoj doživjeli su tijekom posljednjih pola stoljeća. Kroz povijest, njihov razvoj najčešće je prikazan kroz četiri Grunig-Huntova modela. Današnje suvremeno poslovanje ne može se zamisliti bez izgrađenih odnosa s javnošću. Ovaj rad analizira odnose s javnošću organizatora prometa u mirovanju Zagrebparkinga, podružnice Zagrebačkog holdinga d.o.o., modele i specifičnosti njegove komunikacije s okruženjem, dominantne teme te način njihova prikazivanja u medijima. Istraživanje je provedeno za period prvih šest mjeseci 2016. godine kada su praćene sve objave u tiskanim medijima i na internetskim portalima, kao i komunikacija na društvenim mrežama Zagrebparkinga. U istom periodu, radi usporedbe, također je analizirana i komunikacija na društvenim mrežama ljubljanskog organizatora prometa u mirovanju.

odnosi s javnošću organizacija prometa u mirovanju Zagrebparking Zagrebački holding komunikacija mediji

cupic_gordana_bernays_2016_speci_struc.pdf, 352.55 KB

Pristup korisnicima matične ustanove

Autori Čupić, Gordana (Autor)

Mentori Milas, Zdeslav (Mentor)

Alternativni sažeci

(engleski) Public relations as a multidisciplinary field its development have experienced during the last half a century. Throughout history, their development is usually shown through Grunig's and Hunt's four models of public relations. Today's modern business can not be imagined without well built public relations. This paper deals with PR practices of Zagrebparking, a branch of the Zagreb Holding, company responsible for the organisation of stationary traffic in the city. The paper covers models and specificities of Zagrebparking's communication with the surroundings, but also dominant topics and way they are presented in the media. The research was conducted over first six months of 2016 and it included all the publications in the printed media, those published online, as well as all Zagrebparking's social media communication. To draw a parallel, also was analysed the social media communication by Ljubljana's parking management company over the same period of time.

Alternativne ključne riječi
public relations stationary traffic organisation Zagrebparking Zagreb holding communication media

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Veleučilište Algebra Bernays

Studijski program

Upravljanje odnosima s javnošću; stručni; specijalistički diplomski

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću

Datumi

Datum obrane: 12.12.2016.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

08.02.2018.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0