2020.
Završni rad (stručni)
Veleučilište Algebra Bernays
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:327112
Ovaj rad opisuje odnos zaposlenika Sheraton hotela u Zagrebu s njegovim potencijalnim, postojećim i budućim gostima te opisuje način na koji Hotel ispunjava očekivanja i potrebe gostiju. Tako Hotel stijeće njihovo povjerenje i uvelike povećava šanse za ponovni boravak tih istih gostiju. U radu su spomenute metode komunikacije zajedno s kanalima komunikacije kojima se Sheraton Zagreb Hotel služi u komunikaciji s gostima prije, tijekom i nakon njihovog boravka u hotelu. Uvodni dio govori o nastanku hotelskog lanca Sheraton, tijeku razvoja te postepenom dospijeću na sam vrh ljestvice najprestižnijih hotela u svijetu. Uvodni dio također govori o Sheraton hotelu u Zagrebu i načinu kojim Sheraton Zagreb nagrađuje odanost svojih klijenata. Uvod započinje s temeljnom vrijednosti hotelskog lanca Sheraton a to je besprijekorna briga o svojim gostima odnosno klijentima te kvaliteta usluge koju im Hotel Sheraton Zagreb pruža. Glavni dio teksta pobliže opisuje način na koji Sheraton Zagreb Hotel gradi, njeguje i održava svoj odnos prema svim bivšim, trenutnim i budućim gostima kako bi zadovoljio njihove potrebe te ispunio njihova očekivanja. Gosti tada nagrađuju hotel svojom vjernošću a vjernost gosta je temelj hotelskog lanca Sheraton.
Autori Krajačić, Fred (Autor)
Mentori Beljo, Adrian (Mentor)
Alternativni naslovi
(engleski) Sheraton Zagreb hotel's customer attraction, satisfaction and loyalty
Alternativni sažeci
(engleski) This paper is an analysis of the way Sheraton Zagreb Hotel attracts potential customers, treats current in-house customers to satisfy their needs, and finally how Sheraton Zagreb earns customer's loyalty to make them come back. The paper mentions the channels and methods of communication Sheraton Zagreb uses in pre-stay, during-stay and post-stay communication with customers. Introductory paragraphs mainly focus on the beginnings of Sheraton as a brand, its expansion over the decades, and finally how Sheraton began a part of the world's largest hotel company. In addition to that, the introductory paragraphs also contain information about Sheraton Zagreb Hotel and its loyalty rewards program. The paper starts with an insight of Sheraton brand, primarily what it stands for in terms of the deliverance of service excellence to its customers and how it all began in the year of 1937. The main paragraphs focus on the relationship and care Sheraton Zagreb Hotel builds, provides, and sustains with its customers in order to meet their requirements. After the customer's requirements have been met, the relationship between the Hotel and the customer results in customer loyalty. Loyalty is a foundation of the Sheraton brand.
Alternativne ključne riječi
Sheraton Zagreb Hotel
customer
relationship
communication
loyalty
Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj
Veleučilište Algebra Bernays
Studijski program
Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski
Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane
Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću
Datumi
Datum obrane: 08.10.2020.
Jezici
engleski
Datum izrade zapisa
11.10.2024.
Identifikatori