Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Odnosi s javnošću i njihova primjena u zdravstvu

Naka, Ivana

2019.

Završni rad (stručni)

Veleučilište Algebra Bernays

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:465549

Tema završnog rada "Odnosi s javnošću i njihova primjena u zdravstvu" fokusirana je na funkcioniranje odnosa s javnošću u zdravstvu, potrebe današnjih zdravstvenih institucija za strukturiranim odjelima za odnose s javnošću i razloge zbog kojih su oni neophodni. Rad je koncipiran kroz šest poglavlja koja se dijele na više tematski povezanih potpoglavlja. U uvodu na početku rada opisuje se plan pisanja i istraživanja. U poglavlju "Odnosi s javnošću" govori se o temeljnim pojmovima odnosa s javnošću, što su odnosi s javnošću i koji su temeljni elementi kroz koje se prati razvoj i korištenje odnosa s javnošću. Odnosi s javnošću kroz povijest su se razvijali na temelju komunikacije, tako da su dobre komunikacijske vještine i pravilan način komunikacije osnova dobrih odnosa s javnošću. Nakon upoznavanja odnosa s javnošću i komunikacije bit će govora o odnosima s javnošću u zdravstvu što je i glavna tema ovog rada. Rad će istražiti i proučiti zdravstvo kroz komunikaciju kao i sve drugo što ima doticaja s njom, a vezano je za odnose s javnošću, javnosti, dionike, medije i drugo. Krizno komuniciranje je sastavni dio svake tvrtke, a posebno dolazi do izražaja u zdravstvu što se realizira kroz odnose s javnošću. Ovaj dio odnosa s javnošću ima svoje mjesto u svim tvrtkama, organizacijama, a posebno u zdravstvu jer se ono javlja s vremena na vrijeme i nikako se ne može izbjeći. Nezgode se događaju i to je upravo preduvjet za krizne situacije i krizna događanja. Pravilan način rješavanja krizne situacije, kao i razrađeni planovi odnošenja svih sudionika prilikom nastanka iste pomažu postizanju pozitivnog rezultata u negativnoj situaciji. Nakon spomenutog područja biti će govora o socijalnim službama koje su sastavni dio zdravstva te igraju veliku ulogu kako unutar zdravstva tako i izvan zdravstva. Zaključak je donesen na temelju istraživanja i svih relevantnih informacija koje su vezane za odnose s javnošću u zdravstvu.

odnosi s javnošću zdravstvo komunikacija kriza

7._ivana_naka-zr-1-5.pdf, 315.06 KB

Pristup korisnicima matične ustanove

Autori Naka, Ivana (Autor)

Mentori Pakozdi, Ivan (Mentor)

Alternativni sažeci

(engleski) Focus of the work "Public Relations and their application in Health Care" is functioning and implementation of public relations in health care system, the reason for its necessity and the need for organized public relations departments. Paper is organized in six chapters which are then divided in several subchapters. At the beginning of the paper, there is an introduction that describes what is planned to write and explore. After that, in section "Public Relations" basic concepts of public relations, all things related to the public and the basic elements through which the development and use of public relations can be monitored is discussed. The basis of development of public relations throughout history is communication and public relations of today is founded on it. After defining public relations and communication, paper continues by defining public relations in health care, its present situation and the base for its future development, as the main part of this work. Public relations in health service are explored and explained through communication and all the participants, the public, the stakeholders, the media and all others involved. Crisis communication is a vital part of every company, and it is especially important in the public health service. Crisis communication should be dealt with thorough public relations This part of public relations has its place in all companies, organizations, and it is especially important in the health service sector in which time of response to crisis situation is crucial. Accidents happens and some events cannot be avoided, but must be dealt with special care and attention to mend and repair the situation that happened. Final chapter talks about social services which are an important part of health care and they play a major role within and outside health care system. Conclusion is derived from all previously mentioned theory and data concerning public relations in health service, gathered from various sources.

Alternativne ključne riječi
public relations health communication crisis

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Veleučilište Algebra Bernays

Studijski program

Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću

Datumi

Datum obrane: 12.09.2019.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

18.03.2024.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0