Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Subliminalne poruke u crtanim filmovima

Tödtling, Klara

2018.

Završni rad (stručni)

Veleučilište Algebra Bernays

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:995279

Većina djece predškolske dobi u slobodno vrijeme gleda televiziju i televizijske sadržaje, uglavnom bez roditeljskog nadzora. Istraživanja pokazuju da gledanje televizije može usporiti dječji kognitivni razvoj i razvoj vokabulara te shvaćanje i prihvaćanje okoline. S druge strane, dječji program prekida se oglasima, pa tako i onim subliminalnim, te se djecu pokušava pretvoriti u odane potrošače i kupce proizvoda. lako je zakonska regulativa jasno određena i zabranjuje izravno poticanje maloljetnika na kupnju i omalovažavanje na bilo kojoj razini, to nije uvijek tako. Tehnike kojima se mediji služe kako bi usmjerili ljudsku svijest u određenom pravcu zbog bolje prodajne strategije svakodnevno su prisutne. Tako su i subliminalne poruke u medijima prisutne dugi niz godina. Čak su i u crtanim filmovima zabilježene subliminalne poruke kojima se promovira seks, droga, alkohol te duhanski proizvodi.

subliminalne poruke televizija crtani filmovi djeca

4._klara_todtling-zr-1-4.pdf, 4.97 MB

Pristup korisnicima matične ustanove

Autori Tödtling, Klara (Autor)

Mentori Ciboci, Lana (Mentor)

Alternativni sažeci

(engleski) Children spend a lot of their free time watching television and its content. Usually they watch it without parents supervision. Such consuming can have negative concequences and it can influence cognitive development and understanding thus evenacceptance of the environment. Children program is interupted by advertisments and subliminal advertising with reasons to turn kids into loyal customers. Although legislation is clearly defined and prohibits the direct incitement of minors to purchase and disrespect at any level, the provisions of the law are frequently violated in the media. Techniques used by the media to influence human consciousness in a particular direction for a better sales strategy are present every day. Subliminal messages in the media have been present for many years. Subliminal messages that promote sex, drugs, alcohol and tobacco products are recorded even in cartoons.

Alternativne ključne riječi
subliminal messages television cartoons children

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Veleučilište Algebra Bernays

Studijski program

Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / komunikologija

Datumi

Datum obrane: 18.12.2018.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

18.03.2024.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0