2018.
Završni rad (stručni)
Veleučilište Algebra Bernays
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:388360
Društvene su mreže uvelike promijenile način na koji se kreira javno mišljenje. Važnu ulogu u tome imaju influenceri koji su nositelji velikih promjena u svijetu marketinga. Influencer marketing postao je moćni alat kojim se brendovi i proizvodi pozicioniraju na tržištu i predstavlja način za brzo ostvarivanje marketinških ciljeva. Globalno je prepoznata vrijednost influencer marketing jer takva vrsta marketinga nadmašuje promotivne aktivnosti putem tradicionalnih medija kao što su letci, plakati, novine, radio i televizija. Naime, influenceri zahvaljujući svojoj popularnosti imaju veliki doseg prilikom objave svojih sadržaja na društvenim mrežama i postaju aktivni kreatori mišljenja i stavova kod svojih pratitelja. U ovom završnom radu kroz primjer celebrity megainfluencerice Ellen DeGeneres, fitnes makroinfluencera Nikole Jovanovića i lifestyle makroinfluencerice Elle Dvornik objasnit ćemo način na koji posluju uspješni influenceri. Objasnit ćemo način na koji su oni postali uspješni influenceri, kojim društvenim mrežama se koriste, koja ima je ciljana publika, način na koji se diferenciraju od konkurencije i kako održavaju svoju popularnost.
društvene mreže influencer influencer marketing Ellen DeGeneres Nikola Jovanović Ella Dvornik
Autori Devčić, Morena (Autor)
Mentori Samardžić Gašpar, Maja (Mentor)
Alternativni sažeci
(engleski) Social networks have largely changed the way public opinion is created. Influencers play an important role in the marketing world. Influencer marketing has become a powerful tool for positioning brand and product on the market and it is a way to quickly achieve marketing goals. The influencer marketing is globally recognized because such a type of marketing surpasses promotional activities through traditional media such as flyers, posters, newspapers, radio, and television. Namely, influencers thanks to their popularity have a big reach on social networks and become active creators of the opinions and attitudes of their followers. In this final work with an example of celebrity mega-influencer Ellen DeGeneres, fitness macro-influencer Nikola Jovanović and lifestyle macro-influencer Ella Dvornik, we will explain the way that successful influencers do business. We will explain the way how they become successful influencers, which social networks they used, their targeted audience, how they differ from the competition and how they maintain their popularity.
Alternativne ključne riječi
social networks
influencer
influencer marketing
Ellen DeGeneres
Nikola Jovanović
Ella Dvornik
Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj
Veleučilište Algebra Bernays
Studijski program
Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski
Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane
Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću
Datumi
Datum obrane: 26.09.2018.
Jezici
hrvatski
Datum izrade zapisa
20.08.2020.
Identifikatori