2018.
Završni rad (stručni)
Veleučilište Algebra Bernays
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244
U radu se govori o komunikaciji i kulturi kao važnim odrednicama brendiranja. Komunikacija je neizostavan dio ljudske svakodnevnice, a kultura neizostavan dio ljudskoga života. U današnje vrijeme od svega se pokušava napraviti brend, a bez dobrog poznavanja komunikacije i kulture šanse za uspjeh nisu velike. Način brendiranja u odnosu na prošlost se uvelike promijenio, a upravo promjena u komunikaciji i kulturi je odgovorna za te promjene. Novi mediji i društvene mreže postale su ljudska svakidašnjica i time dolazi do novih načina komunikacije između kompanije i kupca. Komunikacija postaje osobnija pa se tako sve više kupcima obraća s "TI", umjesto "VI". Za to su najviše zaslužne društvene mreže gdje je sama komunikacija opuštenija i pristupačnija. Dolazi do velikih promjena u kulturi i identitetu, naročito kod mladih generacija koje preuzimaju načine komunikacije od svojih idola, tzv. influencera na društvenim mrežama. Sve manje mladih je upoznato sa svojom kulturom i vrijednostima koje se razlikuju od mjesta do mjesta. Pod utjecajem tih promjena dolazi do promjene načina brendiranja proizvoda, kompanije sve više ulažu u stvaranje doživljaja, prilagođavaju se kupcima koji su nezasitni i sve manje lojalni. U suvremenoj komunikaciji sve se vrti oko vizualne komunikacije, pa su kompanije prilikom brendiranja uz pomoć tehnologije sve više usmjerene na razvoj vizuala i prisutnosti na svim društvenim mrežama koje su vodene od strane stručnjaka za digitalni marketing. Da bi mogle doprijeti do svojih kupaca kompanije moraju biti upoznate s povijesti, kulturnom baštinom i jezikom ljudi kojima se obraćaju.
komunikacije kultura brendiranje jezik identitet vizualna komunikacija kulturna baština novi mediji
Autori Horvat, Karla (Autor)
Mentori Milas, Dorotea (Mentor)
Alternativni sažeci
(engleski) The undergraduate thesis deals with communication and culture as important branding principles. Communication is an indispensable part of everyday life, and culture is an indispensable part of life in general. Nowadays, it is all about trying to make a brand, and without the good knowledge of communication and culture the chances of success are not great. The style of branding in relation to the past has greatly changed, and just the change in communication and culture is responsible for it. New media and social networks have become part of our everyday life and new ways of communications between the company and the customer are coming. Communication becomes more personal, so more and more customers are turning to "you' instead of "You". For this, the most deserving are social networks where the communication itself is more relaxed and accessible. There are great changes in culture and identity, especially in younger generations that take the means of communicating from their idols, so-called. Influencers on social networks. Less and less young people are familiar with their culture and values, which vary from place to place. Under the influence of these changes, there is a change in the way products are branded, companies are increasingly investing in creating experiences, adapting to customers who are insatiable and less loyal. In contemporary communication, everything is about visualising, and companies are increasingly focusing on visualization and presence on all social networks led by digital marketing professionals. In order to reach their customers, companies must be familiar with the history, cultural heritage, and language of the people they are addressing to.
Alternativne ključne riječi
communication
culture
branding
language
identity
visual communication
cultural heritage
new media
Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj
Veleučilište Algebra Bernays
Studijski program
Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski
Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane
Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću
Datumi
Datum obrane: 25.07.2018.
Jezici
hrvatski
Datum izrade zapisa
20.08.2020.
Identifikatori