prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja

Horvat, Karla
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Horvat, K. (2018). Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

Horvat, Karla. "Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

Horvat, Karla. "Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

Horvat, K. (2018). 'Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 24.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

Horvat K. Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 24.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

K. Horvat, "Komunikacijski i kulturni kontekst brendiranja", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:260244

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.