prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena

Kušić, Kristina
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Kušić, K. (2018). Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, Kristina. "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, Kristina. "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, K. (2018). 'Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić K. Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

K. Kušić, "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.